Wednesday, November 24, 2010

ENTRY YANG HAMPIR2 MATI KEBOSANAN...

aaaaaaaaaaaaaa...
ujan,ujan,ujan,ujan,ujan...
bila la nk meh musim durian lak...
borink?x rasa sangat la...
kwan2 da ada kat kulim la ni!
tp,err,AHAD ni kan...
adek aku nk SUNAT daaaa!

WOH!tok mudim pny senjata!

haiya, aku la nnt yg kna jd pak jaga..
wlaupun aku rasa nk padam bila tgok darah...
nampaknya kena kental hati la nnt..
gudluk la utk dia...
aku dah lepas da...
ngahahaha...
kna cari geng nih mai lepak kat umah aku tgah2 mlm buta..
klo nk harap pesbuk tu, HAIHHH...

faito!

aritu,ermmm,bila ntah...
ha! ari SABTU aritu...
ajaib jugak...
aku cuba nseb amek cabutan bertuah...
dapat 3rd place...
cabutan bertuah cikai2 ja...
anjuran kompeni FAITO...
alaa,yg wat menda2 utk racing motor tuh...
xpnah2 nk dpat hadiah,tup-tup dpat...
aku rasa ni msti tuah kwan aku yg ikot skali tu...
ni dia gambaq dia...

~saja aku letak besaq2..hahaha..~

haha,sonok la dia nnt sbb gambaq msok entri blog aku...
aku bajet dpat sport rim faito warna biru tu...
xpn,brake disc racing...

~Sport Rim LC tuh!Chantek lah!~

~Moto guna buat weng2..~

(walaopon moto aku xpkai brek disc)
habeh2 ciput pn bg la moto 2nd hand ka...
honda bulat pn jadi la...
tp,dpat hamper kopok2 ja...
ngan ayaq gas sebotoi...
megi cup tarak,kecewa aku rasa...

3rd Place Runner Up!

pesta ni xbrapa best sgt...
ari JUMAAT tu rancak skit...

logo pesta penang taon lepaih nih..

xpa,nnt dok ingat nk p kat pesta penang...
ada apa kat sana?
innalillah...
pi dan tgok...
aku dok target nk men kat FUNFAIR dia ja...
dgan booth LEVI'S siam...
hahaha...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nak gula2?tarak,sume benda kna bayaq la ni...
ngeh3...
akhir kata, dun wori be hepi!
jumpa lg kat entri len!~

1 comment: